Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie w celu ustalenia czy i w jakiej formie zamawiany towar podlega reklamacji
☎: 693 214 321, ✉: sklep@prezenty-personalizowane.pl

2.Odesłanie produktu
Wysyłając towar do reklamacji prosimy o odesłanie produktu wraz z dokumentami zakupu (jeżeli znajdowały się w paczce)

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

OP GRAFIKA Joachim Strzałkowski
ul. Kościuszki 15/2
43-300 Bielsko-Biała

 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru, pod warunkiem że towar ten nie był personalizowany lub robiony na zamówienie klienta.

OP GRAFIKA Joachim Strzałkowski
ul. Kościuszki 15/2
43-300 Bielsko-Biała

 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz dokument potwierdzający zakup (jeżeli takowy znajdował się w paczce)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl